Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2006 14:50 - Адът вътре в мен
Автор: deseo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1567 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Понякога ми се иска поне на тялото ти все още да му липсвам. Знам, че разумът ти казва не и не, знам, че няма да се върнеш, че не искаш. Но на мен ми се иска ръцете ти все още да ме търсят, за да ме прегърнат, устните ти да ме търсят, за да ме целунат, очите ти да ме търсят, за да се нагледат. Иска ми се тялото ти все още да пази спомена за онази страст, да му липсва тръпката да краде любов, да потръпва понякога в неизказано желание, от което да бягаш с ума си. Иска ми се нощем да влизам в сънищата ти болезнено истинска и болезнено да ме желаеш. Иска ми се още да се наелектризира въздуха, ако някога мина край теб. Иска ми се, макар че, се опитваш да ме забравиш (може би си и успял) тялото ти все още да ме пази във всяка клетка, на която съм се отдавала до безкрай, до болка, до грях, до вина. Иска ми се онази първична сила да е все още жива и въпреки че сме я погребали на дълбоко под тонове обиди и лоши мисли, тя да успее да ни подчини отново. Иска ми се природата в нас да надделее. Да ти се отдам пак, да се отпусна в ръцете ти, да се стопя в устните, да потъна в очите. Иска ми се да съм втъкана в кожата ти, като сребърна, хладна нишка. Иска ми се да съм оставила следи. Но знам, че не следите по тялото, а следите в душата ти могат само да те върнат при мене.


Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - това е любовта
18.10.2006 15:55
всичко е написано с най-красивите и силни думи.явно раздялата е отскоро.любовта и страста са били силни,след това ти се струва,че е невъзможно всичко да изчезне и въобще някой от вас двамата да го забрави-истината е,че дори и да не се забрави,нищо не се помни с такава сила.всичко с времето избледнява и отслабва дори против волята ни.хората не могат да живеят дълго време с тази болка, затова разума и сърцето бавно,но сигурно се отдалечават от нея.
цитирай
2. deseo - да
18.10.2006 16:07
и именно от тази осезаемост толкова боли, като се замислиш че всичко е било и го няма вече:(
цитирай
3. анонимен - ;/'.
18.10.2006 17:23
Времето лекува!Знам от собствен опит!
цитирай
4. анонимен - Всички влюбени минат през едни и ...
18.10.2006 19:02
Всички влюбени минат през едни и същи проблеми, но само тези, които са един за друг успяват да запазят връзката си. Помисли си струва ли, след като не сте заедно да ти е толкова тъжно още?
цитирай
5. bambola - muak :)
18.10.2006 23:09
Защо я наричаме любов когато е преди всичко секс. ???? :) Знам че съм жестока, но това е тъпата реалност.
Късмет,ако поне му липсваш наполовона колкото на теб, твои ще е...:)
цитирай
6. milionche - няма нищо вечно
19.10.2006 14:12
гледай напред!
цитирай
7. mea - времето никога не лекува. ти просто ...
07.12.2006 13:59
времето никога не лекува. ти просто свикваш с болката си и тя вече не ти прави такова впечатление. бъди търпелива, стискай зъби и всичко ще си дойде на мястото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deseo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 649637
Постинги: 293
Коментари: 399
Гласове: 3349
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930