Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2008 10:26 - Бясна. Очите ти. И тъмен шоколад с трънчета.
Автор: deseo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 924 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2008 11:15


Влизам бясна в очите ти и започвам да те искам.
Стоя в очите ти - тъмните ти, шоколадови,
сини, зелени, все тая очи 
и те искам.
Стоя бясна насред захласнатото ти от очарование 
съзнание
и не спирам да те искам.
Започвам да се блъскам в стените на отричането ти,
на неискането ти, на бягането ти
и нито за минута не спирам да те искам.
Побесняла съм от искане, 
от желание, от неистова нужда да се слея с теб,
да те имам, да се докоснеш
до онова полудяло кътче в сърцето ми,
което разрови и заряза,
като градинка в която нищо няма да расте,
а само ще съхне.
Не е истина, разбира се.
Расте този бяс, като бодлив храст, но не от рози,
а от магарешки тръни,
с които ще избода очите ти някой хубав ден.
Пак така от бяс. Защото те искам.
И защото не мога да изляза от погледа ти
и защото усещам как си влязъл бесен в очите ми - 
кафевите ми, кафени (все тая) очи
и ме искаш.
От подобни сблъсъци се раждали само сълзи.
Не ми пука въобще.
Без подобни сблъсъци, никога нямаше да се усетя жива,
никога нямаше да се усетя толкова бясна,
толкова искаща, толкова истинска,
толкова боляща после,
никога нямаше да се усетя толкова силна и слаба,
никога нямаше да се усетя въобще.
Имала съм очи да те видя, да вляза и да те поискам бясно.
И все още те искам, honey.





Тагове:   шоколад,   очите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deseo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 644523
Постинги: 293
Коментари: 399
Гласове: 3349
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031